US Robotics 56K Faxmodem Przewodnik Instalacji Strona 47

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 76
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 46
4747
4747
47
Modem. Zobaczysz serię poleceń i odpowiedzi modemu. Oznacza to, że
instalacja przebiegła pomyślnie. Jeśli Twój modem nie jest wymieniony i/ lub nie
widzisz serii poleceń i odpowiedzi, sprawdź, czy wszystkie złącza i kable
dobrze podłączone do modemu i komputera. Sprawdź, czy modem jest włączony i
czy świeci się wskaźnik CS lub PWR. Zamknij i ponownie uruchom komputer.
Sprawdź ponownie modem, korzystając z Panelu sterowania jak powyżej.
PROBLEM: Moje oprogramowanie nie rozpoznaje modemu.
Twoje oprogramowanie komunikacyjne może nie działać poprawnie, jeśli masz
zainstalowaną więcej niż jedną wersję oprogramowania, korzystasz ze starszej
wersji lub masz zainstalowany w swoim systemie więcej niż jeden pakiet
oprogramowania komunikacyjnego. Zaleca się, aby korzystać z oprogramowania
komunikacyjnego dostarczonego wraz z modemem na dysku instalacyjnym.
Ustawienia Twojego portu oprogramowania COM mogą być niewłaściwe.
W sekcji Ustawienia oprogramowania powinno być miejsce odnoszące się do
ustawień portu. Upewnij się, czy ustawienia portu oprogramowania zgadzają się
z tymi w modemie. Zajrzyj do instrukcji w dokumentacji oprogramowania
komunikacyjnego dotyczących dostosowania ustawień portu.
PROBLEM: Mój modem nie łączy lub nie odpowiada na rozmowy
przychodzące.
PROBLEMY Z WYBIERANIEM NUMERÓW I ODPOWIADANIEM:
Połączenie kablowe z modemem może być uszkodzone lub kabel telefoniczny
może być podłączony do złego gniazda. Kabel telefoniczny należy podłączyć do
gniazda w modemie i gniazda ściennego. Użyj kabla dołączonego do modemu, jeśli
to możliwe.
YTKOWNICY W BIURACH:
Kabel modemu może być podłączony do linii cyfrowej. Skontaktuj się z działem
odpowiedzialnym za system telefoniczny, jeśli nie jesteś pewien, czy Twoja linia
telefoniczna jest cyfrowa. Jeśli musisz wybierać cyfrę "9", aby się połączyć,
upewnij się, że dodałeś "9" przed wybieranym numerem.
UŻYTKOWNICY POCZTY GŁOSOWEJ:
Jeśli masz usługę poczty głosowej dostarczaną przez lokalnego operatora, ton
wybierania może być inny podczas oczekiwania na wiadomości.
Odbierz pocztę głosową, by przywrócić swój normalny ton wybierania.
PROBLEM: Mój modem próbuje połączyć się z innym modemem,
ale nie udaje mu się.
Połączenie może być złe. Każda rozmowa jest inaczej trasowana, spróbuj więc
ponownie.
PROBLEM: Mój modem nie osiąga połączenia 56K z Internetem.
Protokół V.90/V.92 pozwala na szybkość do 56K, ale rodzaj linii może wpływać na
szybkość podczas danego połączenia. Z powodu nietypowych konfiguracji linii
telefonicznych niektórzy użytkownicy mogą mieć problemy z pełnym
wykorzystaniem technologii V.90/V.92. Aby osiągnąć połączenie 56K:
Serwer, z którym się łączysz, musi obsługiwać sygnał cyfrowy V.90/V.92.
Twój operator może dostarczyć Ci listę połączeń i informacje ich dotyczące.
Przeglądanie stron 46
1 2 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 75 76

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag